• Newsletter 37

Trei alimente bogate în antioxidanți pentru a fi în formă primăvara aceasta

Iarna, organismul nostru trece printr-o perioadă de stres cauzată de temperaturile scăzute sau variațiile de temperatură, privarea de lumina soarelui sau de posibilitatea de mișcare în aer liber pe perioade mai lungi de timp. De aceea, este foarte important ca la început de primăvară să ajutăm încet-încet organismul să iasă din această stare forțată de condițiile meteo, apelând la o dietă cât mai echilibrată care să conțină obligatoriu alimente cât mai bogate în antioxidanți.

"Organismul nostru resimte anumite carențe nutriționale la trecerea dintre iarnă și primăvară. De aceea, pentru a-l ajuta să se adapteze la noile condiții meteo este necesar să acordăm o mai mare atenție alimentației. Se recomandă includerea în meniu a unor alimente cu aport crescut de antioxidanți care ajută restabilirea unui tonus bun și care, desigur, nu afectează silueta, o altă condiție a stării de bine a organismului", a declarat Corina Zugravu, Președintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție.

Ceaiul verde detoxifică organismul și menține silueta Ceaiul verde este o sursă foarte bogată de antioxidanți care contribuie la eliminarea toxinelor acumulate de organism pe parcursul iernii. În timpul sezonului rece, aportul de vitamine și minerale este unul redus, de aceea, odată cu trecerea la un nou anotimp, organismul nostru tinde să consume mai multă energie decât produce. Ceaiul verde este un bun remediu în acest sens, fiind o foarte bună sursă de energie, care revitalizează organismul și totodată îl protejează de factori externi precum poluarea sau stresul. În același timp, extractul de ceai verde contribuie la o bună funcționare a metabolismului și a sistemului digestiv, fiind eficient pentru detoxifierea rapidă și eficientă a organismului.

Berea consumată moderat poate avea un efect antioxidant și nu îngrașă Fabricată din ingrediente naturale, berea are un coținut de antioxidanți al cărui aport poate influența starea de bine a organismului. Alături de vitaminele B, cu un rol important în menținerea unui tonus bun, antioxidanții din bere pot contribui la întărirea sistemului imunitar.
Mai mult, berea cosumată moderat nu afectează silueta. Specialiștii includ berea printre băuturile care trec în primul rând testul caloriilor. Cu un conținut de peste 90% apă, un pahar de 250 ml de bere cu alcool conține doar 105 kcal, chiar mai puțin decât aceeași cantitate de lapte sau o banană (de 130 g). În ceea ce privește berea fără alcool, lucrurile stau chiar mai bine pentru că 250 ml de bere fără alcool conțin 50 kcal. Astfel, datorită conținutului scăzut de calorii, berea consumată moderat poate fi integrată cu succes într-un regim de viață sănătos.

Ghimbirul întărește sistemul imunitar și elimină toxinele acumulate peste iarnă Ghimbirul este o plantă aromatică ce influențează pozitiv digestia și ajută organismul să neutralizeze toxinele. Totodată, accelerează și normalizează echilibrul intern al metabolismului și intensifică arderea grăsimilor. Datorită cantității mari de antioxidanți, ghimbirul este o bună sursă de fortificare a sistemului imunitar la început de primăvară, reduce riscul de infecții, iar în combinație cu ceaiul verde poate fi o soluție plăcută pentru revigorarea organismului dimineața.

Cuvânt înainte

NOUTĂȚI

European Beer and Health Symposium, ediția a opta

European Beer and Health 2017 a avut loc la Bruxelles și a reunit experți și oameni de știință din întreaga lume. Aceștia au confirmat că atunci când este consumată moderat, berea poate fi integrată într-un regim alimentar echilibrat și sănătos. În premieră în istoria simpozionului, un reprezentant al comunității șt...

Mai mult

Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru și fii la curent cu ultimele informații ale Centrului.