Rutina post-alergare: echilibru între aportul și pierderile de lichide, consum de carbohidrați și proteine

Alergatul este o activitate benefică organismului uman și, totodată, printre cele mai accesibile tipuri de activitate fizică, alături de mersul pe jos. Beneficiile alergatului (jogging) sunt bine cunoscute atât pentru starea generală de sănătate, cât și pentru menținerea unei bune condiții fizice. De regulă, pentru a ne asigura un tonus corespunzător, pentru un echilibru muscular bun, dar și pentru reducerea riscului de apariție a unor afecțiuni, mai ales a celor cardiovasculare, medicii recomandă 30 - 45 de minute de mișcare sau alergare ușoară pe zi, cel puțin trei zile pe săptămână.

Descarcă comunicatul de presă.

Cuvânt înainte

NOUTĂȚI

Relația dintre consumul de alcool și alimentație. Poate consumul moderat de bere să ne influențeze dieta?

Cercetări internaționale arată că un consum moderat de alcool poate duce la o creștere a aportului de energie din alimentele pe care le consumăm. Atunci când este consumat cu moderație, alcoolul din bere nu este doar o substanță farmacologică, ci și un nutrient care influențează metabolismul țesuturilor din or...

Mai mult

Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru și fii la curent cu ultimele informații ale Centrului.