Rutina post-alergare: echilibru între aportul și pierderile de lichide, consum de carbohidrați și proteine

Alergatul este o activitate benefică organismului uman și, totodată, printre cele mai accesibile tipuri de activitate fizică, alături de mersul pe jos. Beneficiile alergatului (jogging) sunt bine cunoscute atât pentru starea generală de sănătate, cât și pentru menținerea unei bune condiții fizice. De regulă, pentru a ne asigura un tonus corespunzător, pentru un echilibru muscular bun, dar și pentru reducerea riscului de apariție a unor afecțiuni, mai ales a celor cardiovasculare, medicii recomandă 30 - 45 de minute de mișcare sau alergare ușoară pe zi, cel puțin trei zile pe săptămână.

Descarcă comunicatul de presă.

Cuvânt înainte

NOUTĂȚI

Simpozionul „Beer and Health”, Bruxelles: berea consumată moderat se poate încadra într-un stil de viață echilibrat

București, 09 octombrie 2019: Cea de-a noua ediție a simpozionului european „Beer and Health” desfășurată recent la Bruxelles a reconfirmat faptul că un consum moderat de bere poate face parte dintr-un stil de viață sănătos și echilibrat. Evenimentul a reunit peste 100 de cercetători europeni și internaționali care ...

Mai mult

Newsletter

Abonează-te la newsletterul nostru și fii la curent cu ultimele informații ale Centrului.